Smaller Default Larger

4-oji tarptautinė žaislų ir produktų mamai ir vaikui paroda KIDS‘ TIME

Jau ketvirtą kartą Lenkijoje, Kielce mieste, vykusi paroda šiemet buvo du kartus didesnė nei praėjusiais metais – renginys subūrė net 146 dalyvius.

 

KIDS‘ TIME yra didžiausia verslo sektoriaus paroda Lenkijoje. Jos dalyviai – įvairios kompanijos, pristatančios visame pasaulyje garsius prekinius ženklus, ir rekordinis skaičius specialistų. Organizatoriai pabrėžia, kad parodos išskirtinumas – vadovavimasis verslas – verslui principu.

 

KIDS‘ TIME – geriausia vieta pristatyti produktus ir paslaugas, sukurtas vaikų ir mamų poreikiams tenkinti. Renginys aktualus gamintojams, importuotojams, mažmenininkaims, parduotuvių savininkams.

 

Šiais metais sulaukta svečių iš Vokietijos, Čekijos, Ukrainos, Lietuvos, Rusijos, Prancūzijos, Ispanijos ir Graikijos. Lankytojai iš Rytų šalių sudarė apie 70% ir tapo didžiausia klientų grupe. Pirmąsias dvi dienas daugiausia dėmesio buvo skiriama vietinei šalies produkcijai.

 

Trečiąją dieną paroda buvo atvira plačiąjai visuomenei: esamiems ir būsimiems tėvams ir jų atžaloms. Paskutinė diena pritraukė gausų būrį lankytojų. Vaikai turėjo galimybę nuostabiai praleisti laiką. Žaisti su vaikiškomis mašinomis, konstruoti, šokinėti ant gigantiškų batutų. Jaunimas galėjo dalyvauti meno dirbtuvėse. Vaikai ir tėvai dalyvavo Mamų klubo suorganizuotose pamokėlėse apie perdirbtų medžiagų žaislų gamybą, seminarus apie savo pojūčių, klausos, uoslės, lytėjimo, lavinimą. Tėvus konsultavo profesionalūs akušeriai, psichologai, treneriai. Paskutinę dieną parodoje apsilankė 3500 tėvų. Bendras renginio lankytojų skaičius – net 6000.

 

KIDS‘ TIME programa – turtinga ir labai įvairi. Šių metų paroda taip pat apėmė mokymus ir verslo sektoriaus susitikimus. Viena iš aktualiausių seminarų temų – elektroninė prekyba. Seminaro dalyviai gavo naudingų patarimų, kaip suderinti tradicinę ir elektroninę prekybą, kaip sėkmingai konkuruoti su internete jau įsitvirtinusiais pardavėjais, kaip išsiskirti virtualioje minioje. Aptartos diddžiausios on-line pardavimų srityje pasitaikančios klaidos.

 

„Kielce mieste vykstanti paroda tapo platforma ne tik ekonomikai, prekybai, verslui ir pragmatiškam protui. Žmonės čia ateina ne tik pasirašyti sutarčių, bet ir susitikti su draugais, pabendrauti, aptarti naujoves ir įdomybes“, - sako projekto vadovė Aldona Matla.

 

Daugiau informacijos apie parodas:

http://www.targikielce.pl/index.html?k=main_en&s=kalendarz_gl

Komentuok

Free and Commercial Modules by Kasey Moore.